czwartek, 31 marca 2016

Prolog

Można by powiedzieć, że los im sobie przeznaczył.
Jednak wyniknął mały problem.
Oni kompletnie się znienawidzili.
Niezwykła szkoła = niezwykli uczniowie.
Co los im przyniesie?
Tego nikt nie wie.

_______________________________________________________________


WITAM, WITAM!
To już mój trzeci blog z opowiadaniem.

Pierwszy zakończyłam: dark-secrets-zayn.blogspot.com
Drugi też jest już zakończony: just-a-dream-zayn.blogspot.com

Tym razem bohaterem jest Niall, co zdarzyło się u mnie po raz pierwszy :)
Znacie mnie, więc nie muszę się rozpisywać (jeśli chcecie poznać, to zapraszam na pierwsze opowiadania i POLECAM!).

Mam nadzieję, że ta historia będzie Wam się podobała.

Coś czuję, że to jest ostatnie opowiadanie fanfiction jaki piszę i udostępniam.

Dziękuję za uwagę! xxx

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Kiedy w ff jest niezwykłe, nadprzyrodzone!! Lecę czytać!

    OdpowiedzUsuń