piątek, 7 października 2016

...

KOCHANI!

Przykro mi to pisać, bo dużo przeszłam korzystając z Bloggera i mam z nim wiele cudownych wspomnień. Udało mi się stworzyć trzy historie, z których mimo wszystko jestem dumna. Być może jeszcze kiedyś wrócę do pisania, ale aktualnie nie potrafię się do tego zabrać.

Może nie wspominałam, ale od kilku dni studiuję i niestety nie jestem w stanie znaleźć czasu na skupienie się na napisaniu jakiegokolwiek rozdziału.
Weny też brak.

Naprawdę przepraszam i liczę na zrozumienie.

Póki co rozdział się NIE POJAWI.
Z przykrością muszę stwierdzić, że...


OPOWIADANIE ZOSTAJE ZAWIESZONE

8 komentarzy:

  1. Nieeeeee....Znaczy rozumiem że nie jesteś w stanie pisać ale jednak to jest i będzie najlepsze opowiadanie ktore kiedykolwiek cztałam<3 Mam nadzieje że na studiach pójdzie ci dobrze i wrócisz aby dokończyć historię.Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boże.... ;-; :(((((( NIE ZGADZAM SIĘ.... :( ;-;-;-;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak rozdziałów naprawdę łamie mi serce :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę weny i zapraszam do siebie
    http://mine-hs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Cię... Kontynuuj to opowiadanie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo staram się znaleźć czas na powrót do historii, ale naprawdę jest ciężko :/ Chciałabym napisać kolejny rozdział, ale tak się wybiłam z rytmu, że moja wena strasznie osłabła :(
      Cierpliwości i może się uda <3

      Usuń
    2. Tak bardzo kocham tę historię, że mogłabym przeczytać cokolwiek co napisałaś w nowym rozdziale i uważam, że na pewno jest to świetne <333

      Usuń
  6. Wierze ze ci sie uda przeciez masz talent dziewczyno!! Wena wroci nie martw sie :) Czytam to opowiadanie po raz 3 I za kazdym razem jest cudowne. Trzymam za ciebie kciuki Uda sie wierze w ciebie :*/ pati :D

    OdpowiedzUsuń